کاهش هزینه های مالکیت کارواش خانگی با استفاده از روش های بهینه

9 خرداد 1396

هزینه های گزافی که در صرف آب و مواد شوینده هدر می رود، یکی از مهم ترین نکات نظافت و شستشو است. روش خوب نظافتی، راهکاری است که هم باعث افزایش کیفیت شستشو می گردد و هم به بهینه تر شدن و کاهش هزینه ها کمک می کند. کاهش هزینه های نظافت و شستشو از چند طریق قابلیت به تحقق پیوستن را دارد که در ادامه برخی از مهم ترین این روش ها را بررسی خواهیم کرد. با استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی مانند کارواش خانگی یا همان واترجت و بکارگیری روش هایی برای کاهش هزینه، می توان شستشو و نظافت را برای مالکان بهینه کرد.

روش های بهینه سازی هزینه های مالکیت کارواش خانگی

4c89e120efd920f661fdf57a357e0636با افزایش و یا کاهش بهینه برخی پارامتر های مهم در شستشو می توان هزینه ها و هدر رفت های نظافتی را بهبود بخشید و علاوه بر بهینه شدن و کاهش مصرف انرژی و منابع طبیعی، هزینه ها را تا حد زیادی پایین آورد. اما برای خرید دستگاه کارواش خانگی نیاز است تا قیمت خود دستگاه کاهش یابد و این هدف می تواند از روش های زیر محقق شود.

 

 

کاهش هزینه های ساخت دستگاه

e130_3_xtra-car_cleaning-ps-frontendverylarge-tnlenkبه دلیل اهمیت کیفیت دستگاه های نظافت صنعتی، کنترل و حفظ کیفیت بالا در عین کاهش قیمت ساخت، فرآیندی زمان بر و دشوار است؛ اما شرکت نیلفیسک در تلاش است تا با کاهش هزینه های ساخت دستگاه، آن ها را با قیمت های مناسب تری ارائه کند. این کاهش هزینه ها نیازمند دانش و توسعه بوده و می تواند پس از گذشت مدتی، نتیجه مناسبی را ارائه کند.

 

 

افزایش بهره وری عملکرد دستگاه کارواش خانگی

واترجت خانگیلازم است تا رده خانگی دستگاه های کارواش خانگی تضمین کنند که در صورت استفاده از این دستگاه با در نظر گرفتن هزینه های برق، سوخت و… ، همچنان دستگاه بهینه خواهد بود. افزایش کیفیت دستگاه ها موجب بالا رفتن سطح مصرف بهینه دستگاه بوده و این بهینگی در مصرف باعث کاهش هزینه می گردد. کیفیت دستگاه به بویلر ها، پمپ، موتور های موثر و… بستگی دارد که با مرغوبیت هرچه بیشتر آن ها، هزینه های نظافتی کاهش می یابد.

 

 

کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری

patio_cleaning_G4_e-ps-FrontendVeryLarge-TNUHTJشرکت نیلفیسک بر روی کیفیت محصول، دوام و عمر مفید دستگاه به منظور کاهش قیمت دستگاه متمرکز شده است. بهبود این پارامتر ها باعث کاهش هزینه و نیاز تعمیر و نگهداری شده و در پایین آمدن قیمت کلی دستگاه و هزینه های مصرفی پس از آن موثر است.

 

 

بکارگیری دانش و تجربه در ساخت دستگاه ها

kew-alto-pressure-washer1با استفاده از دانش فنی و بهره گیری از تجارب پیشین در ساخت دستگاه کارواش خانگی، راهکار های مناسبی برای چگونگی طراحی بهینه این دستگاه ها جمع آوری گردیده است. یک راهکار نظافتی صحیح، همیشه باعث کاهش زمان نظافت می گردد. این امر، کاهش نیاز به نیروی انسانی، افزایش سرعت شستشو، بهینه شدن و کاهش مصرف سوخت و انرژی الکتریکی و در نهایت کاهش محسوس هزینه کلی نظافت را به دنبال دارد. کاهش هزینه نظافت با طراحی صحیح، موجب بهینه شدن فرآیند دستگاه شده و در نتیجه هزینه مالکیت دستگاه کم می شود.

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: