ویژگی های دستگاه اسکرابر باکیفیت

4 خرداد 1399

کف سالن ها، بیمارستان ها، مکان های عمومی و تجاری، یکی از بخش های مستعد آلودگی در ساختمان می باشد. هر روز خاک و گرد و غبار در طبقات ساختمان شما دیده می شود و ممکن است ظاهر آن شرایط کسل کننده ای را برای افراد در محیط ایجاد کند. تمیز کردن و حفظ بهداشت سطوح کف در مکان های مختلف برای حفظ ظاهر و تمیز نگه داشتن محیط ضروری است. اینکار باعث می شود شما بتوانید تا ۸۰ درصد از زمان خود را چه در محیط های اداری و چه در اماکن عمومی و تفریحی، لذت ببرید. کف شوی صنعتی به عنوان یک دستگاه نظافت صنعتی با توجه به عملکرد و مکانیزمی که دارد، می تواند مدت زمان و هزینه ای که برای تمیز کردن کف صرف می کنید را کاهش دهد. زمین شوی صنعتی که به عنوان اسکرابر صنعتی یا اسکرابر اتوماتیک کف نیز شناخته می شود، نیاز به یک سیستم سنتی سطل و آب را از بین می برد. با توجه به  سبک، کارایی و عملکرد آن، این دستگاه دارای خصوصیاتی می باشد که آن را نسبت به سایر مدل های مشابه اسکرابر متمایز می سازد. در اینجا قصد داریم به ویژگی های دستگاه اسکرابر صنعتی بپردازیم.

مشخصات و ویژگی های دستگاه اسکرابر

دستگاه های زمینشوی صنعتی با هر اندازه ای می تواند به ویژگی های مختلفی مجهز شوند. بسته به نیاز تاسیسات شما، برخی از ویژگی های دستگاه اسکرابر نسبت به سایر موارد اهمیت بیشتری خواهند داشت.

– منبع تغذیه

منبع تغذیه اسکرابر از طریق جریان مستقیم برق یا باتری تامین می شود.

۱. باتری

انتخاب بین مدل های باتری دار یا کابلی یکی از ویژگی های دستگاه اسکرابرزمینشوی صنعتی که با باتری طراحی می شود نیازی به دسترسی به یک منبع انرژی ندارد. هنگامی که باتری دستگاه زمین شوی صنعتی با قدرت کم کار می کند، آنگاه باید مجدداً شارژ شود. در اسکرابرهای سرنشین دار می توانید از هر ۱ساعت شارژ دستگاه تا ۴ ساعت با آن کار کنید. عمر باتری دستگاه شما به اندازه باتری و تعداد باتری های نصب شده بستگی دارد. هرچه باتری های بیشتری روی دستگاه نصب شوند، قیمت آن بیشتر خواهد بود و به شما میزان کارکرد بیشتری را ارائه خواهد داد. بعضی از اسکرابر های صنعتی، شارژرهای داخلی ارائه می دهند تا دستگاه در هر مکانی شارژ شود. تنها ایراد کفشوی باتری دار، این است که هنگام وصل شدن شارژر، نمی توان از دستگاه استفاده کرد. باتری اکثر دستگاه های کف شوی صنعتی در پشت دستگاه قرار می گیرد. دستگاه های کف شوی صنعتی باتری دار معمولاً از مدل های کابلی گران تر هستند.

۲. جریان مستقیم برق

دستگاه های دارای کابل برق براب ارائه نظافت صنعتی باید به منبع تغذیه وصل شوند و از این طریق لازم است که آنها همیشه به یک پریز برق دسترسی داشته باشند. طول سیم کشی معمولی برای اسکرابرها برقی غالباً ۲۰ متر است. نیاز به اتصال و جابجایی دستگاه می تواند منجر به کاهش بهره وری و طولانی تر شدن زمان تمیز کردن شود. البته اتصال مستقیم به پریز برق خود عاملی برای افزایش قدرت نظافتی دستگاه در مقایسه با مدل های باتری دار است.

– تی مکش

یکی از ویژگی های دستگاه اسکرابر باتری دار برخورداری از سیستم خشک کن می باشد. تی مکش دستگاه اسکرابر دارای لاستیک های تی است که آب را به داخل مخزن آب کثیف هدایت می کنند. لاستیک تی را می توان از صمغ ، اورتان یا لیناتکس ساخت. دستگاه صمغ ژله ای ارزانترین گزینه می باشد که برای سطوح صاف و خاکی روغنی یا دارای مواد شیمیایی ایده آل است. لیناتکس برای نظافت صنعتی کف های ناهموار انتخاب خوبی است و دوام طولانی مدت و مقاومت بالاتری را فراهم می کند. تیغه های پلی اورتان بهترین گزینه برای تمیز کردن انواع سطوح کف می باشند و این لاستیک های تی گرانترین مدل هستند. پلی اورتان باعث افزایش رطوبت در سطوح ناهموار می شود. همچنین آنها در برابر مواد شیمیایی و روغن با دوام ترین هستند.

– موتور مکش

بخش موتور مکش قسمت مهم اسکرابر صنعتی است که به کمک آن دستگاه می تواند آب را از سطح استخراج نموده و موجب خشک شدن سطح شود. هرچه موتور مکش دستگاه اسکرابر قوی تر باشد، کف در پایان مراحل تمیزتر و خشک تر خواهد بود. دستگاه اسکرابر با مکش آب قوی تر آب آلوده کمتری را به دنبال خود باقی می گذارد و باعث کاهش زمان خشک کردن می شود. خشک شدن سریع سطوح کف، به این معنی است که سطوح ساختمان شما زودتر خشک خواهد شد و سریعتر می توانید به روند کاری خود بازگردید.

– مخزن های مجزا برای آب تمیز و کثیف

یکی از ویژگی های دستگاه اسکرابر عدم انتشار آب آلوده در محیط به دلیل برخورداری از مخازن آب جداگانه است. در این دستگاه ها از دو مخزن برای نگهداری آب تمیز جهت شستشو و آب کثیف حاصل از مکش آب هنگام شستشو استفاده می شود. این دو مخزن از یکدیگر جدا بوده و در نتیجه امکان انتشار آب آلوده در محیط وجود ندارد.

- مخزن های مجزا برای آب تمیز و کثیف

– مخزن های مجزا برای آب تمیز و کثیف

– پد های متنوع

پد های نظافتی می توانند به صورت دیسک یا مربع باشند. شکل پد بستگی به تولید کننده و مدل مواد استفاده شده در دستگاه بستگی دارد. پد های نظافتی در رنگ های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. هر پد برای انجام یک روش خاص جهت پاکسازی سطوح کف طراحی شده است.

 

 

 

– سطح صدای پایین

اگر تأسیسات شما به طور شبانه روزی کار می کند یا باید مراحل نگهداری را در طی ساعات کار منظم انجام دهید، به دنبال دستگاه های با سطح صدای پایین باشید. سطح صدای ۷۰ دسی بل A یا پایین تر، این امکان را به شما می دهد که مراحل شستشوی صنعتی سطح را بدون مزاحمت برای افراد یا کارمندان انجام دهید.

 

سرعت قابل تنظیم کف شور

سرعت قابل تنظیم کف شور

– سرعت قابل تنظیم

اسکرابر صنعتی مورد استفاده در مناطق مختلف مجموعه شما بهتر است به کنترل سرعت قابل تنظیم مجهز باشند. شما قادر خواهید بود به راحتی سرعت آن را کنترل کنید که آیا باید در یک منطقه کوچک و تنگ، آهسته تر حرکت کند یا در یک منطقه بزرگ و باز سرعت بیشتری داشته باشد.

 

– کاهش استفاده از شوینده و مواد شیمیایی

اگر به دنبال کاهش اثرات محیطی هستید، می توانید برخی از کف شوی صنعتی را با پدهای کف مشخصی که نیازی به استفاده از مواد شیمیایی در طی مراحل تمیز کردن خاصی نیست، متصل کنید.

انعطاف پذیری زمین شوی صنعتی با شرایط مختلف

با توجه به ویژگی های دستگاه اسکرابر می توان میزان انعطاف پذیری هر یک از آنها را با توجه به محیط، طراحی و عملکرد آنرا متوجه شد. دستگاه های اسکرابر دستی در ابعاد کوچکتری ارائه می شود که برای پاکسازی محیط های محدود و کوچک مناسب می باشد.. این ویژگی آنها را نسبت به زمین شوی صنعتی سرنشین دار، منعطف تر می کند. در مورد اسکرابر سرنشین دار می توان گفت این دستگاه نظافت صنعتی به لحاظ دارا بودن باتری و عدم استفاده از کابل برق، نسبت به اسکرابر کابلی از قابلیت مانور بیشتری برخوردار هستند. البته ناگفته نماند، کف شوی صنعتی با داشتن سرنشین برای هدایت آن، خستگی کمتری را برای کاربر به دنبال دارد. همچنین مدت زمان تمیز کردن محیط با آن سریع تر انجام می شود. با توجه به هر یک از این موارد، زمینشوی صنعتی و دستی در انواع و اندازه مختلفی طراحی می شوند که هر یک از آنها برای محیط های مختلف کوچک و بزرگ استفاده می شوند.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: