اسکرابر صنعتی مناسب شستشوی کف رستوران

31 فروردین 1398

بخش قابل توجهی از مراجعه افراد به فروشگاه ها و مغازه های شهر، به مراکز سرو غذا مانند رستوران ها و فست فودی ها اختصاص دارد. در این مراکز برای افزایش درآمد و جلب رضایت مندی مشتری رعایت اصول مهمی ضروری است. کیفیت غذا و حفظ زیبایی و تمیزی رستوران از جمله موارد مهم در این زمینه می باشد. برای نظافت و شستشوی کف رستوران، استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی یک روش جایگزین برای روش های دستی به حساب می آید. اسکرابر های دستی با استفاده از سیستم برس زنی با کیفیت، شستشوی سطوح کف را در مدت زمان کم تر و با کیفیت بالاتر میسر می سازند.

اهمیت شستشوی سطوح کف با اسکرابر در مراکز سرو غذا

اسکرابر صنعتی رستورانزمانیکه افراد به یک رستوران یا دیگر مراکز سرو غذا مراجعه می نمایند، علاوه بر کیفیت غذای مجموعه، به تمیزی و زیبایی و رعایت مسائل بهداشتی در آنجا اهمیت می دهند. ظاهر زیبای رستوران قطعا نظر مشتریان را جلب می کند و حتی ممکن است باعث تبلیغ مجموعه توسط مشتریان گردد. شستن کف رستوران با اسکرابر راهکاری عاقلانه و منطقی به حساب می آید که مزایای متعددی را به همراه دارد. اسکرابر ها تلاش و زحمت نیروی خدماتی را به حداقل می رساند، بازدهی کار را افزایش می دهد و فضای ایمنی را برای تردد افراد فراهم می آورند. دستگاه اسکرابر دارای یک یا دو برس شستشوی آغشته به آب است که وظیفه از بین بردن آلودگی های سطح زمین را بر عهده دارند. این دستگاه دارای یک موتور مکنده و تی مکش است تا آب و آلودگی بطور موثر جمع و سطح خشک شود.

ایمنی و بهبود کیفیت شستشو با اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی رستورانبرای پذیرش مناسب مشتریان، لازم است تا به پاکیزگی محیط توجه ویژه ای انجام شود. در یک رستوران یا کافی شاپ بهداشت و تمیزی محیط باید در بهترین وضعیت ممکن باشد. از طرفی برای بهداشتی بودن مواد غذایی سرو شده، رعایت مسائل بهداشتی نباید فراموش شود. آماده سازی غذا در یک محیط سالم اولین قاعده ای است که طبق قانون برای ارائه خدمات به شکل عالی وجود دارد. به همین دلیل کف رستوران ها باید به دقت شستشو و تمیز شود. سیستم های سنتی نظافت سطوح کف، اجازه نظافت سریع و عمیق را نمی دهند. همچنین بالاتر از همه، ابزار های دستی بعلت مرطوب باقی گذاشتن سطح، نا ایمن هستند و باعث سر خوردن افراد می شوند.

اسکرابر صنعتی مناسب برای رستوران

اسکرابر صنعتی رستورانتصور کنید که به جای استفاده از ابزار دستی نظافت، دستگاهی داشته باشید که همیشه آماده استفاده بوده و به راحتی روشن شده و سطح را نظافت می کند. با این دستگاه یعنی اسکرابر صنعتی می توانید با تنها یکبار عبور از یک سطح آلوده، آنرا تمیز و خشک کنید. اسکرابر همچنین ارزش افزوده ای به کسب و کار رستوران ها می دهد. شستشو و خشک کردن چندباره سطح در طول روز با این دستگاه کار دشواری نیست و کاربر علاوه بر انجام نظافت بدون خستگی، از وقت خود به نحو احسن استفاده می نماید. اسکرابر رستوران یا یک کافی شاپ باید به گونه ای انتخاب شود که حداکثر بازدهی را به همراه داشته باشد. اسکرابر صنعتی در مدل های دستی و خودرویی طراحی و تولید می شود که با توجه به وسعت رستوران ها، اغلب استفاده از مدل های دستی کفشوی مشکل نظافتی را بر طرف می نماید. همچنین دستگاه کفشوی باید بتواند به راحتی در داخل محیط حرکت کرده و بدون برخورد با پایه میز ها یا بخش های حساس دیگر به فرآیند نظافت بپردازد. منبع تغذیه اسکرابر ها اغلب به وسیله جریان برق یا باتری تامین می شود. برای شستشوی کف رستوران، اسکرابر باتری دار بعلت نداشتن کابل مزاحمتی برای رفت و آمد افراد ندارد و در نتیجه نسبت به مدل های کابلی در رستوران ها ترجیح داده می شود. ابعاد اسکرابر باتری دار دستی باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند به راحتی آنرا در محیط جابجا کند.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: