معرفی زمین شوی صنعتی سالن ورزشی

6 شهریور 1399

سالن های ورزشی از مکان هایی است که افراد رفت و آمد بالایی در آن دارند. مساله مهم درباره این تردد بالا افزایش حجم آلودگی های منتقل شده به بخش های مختلف این سالن ها می باشد. به همین دلیل تمیز کردن سالن های ورزشی یکی از دغدغه های اصلی مدیران این مجموعه ها می باشد زیرا انتقال آلودگی ها و بیماری ها در مکان های شلوغ بیشتر بوده و در سلامت ورزشکاران و کارکنان، تاثیر خواهد گذاشت. یکی از مهمترین بخش های مدیریت این مکان ها بخش نظافت سالن ها است که به دلیل وسعت بالای فضا و حجم بالای کارها بسیار دشوار می باشد. دستگاه های نظافت صنعتی از مهمترین ابزارها به منظور انجام عملیات شستشو و نظافت می باشند. یکی از آنها زمین شوی صنعتی سالن ورزشی است که به راحتی مکان های مختلف موجود در فضاهای ورزشی را تمیز نگه می دارد. زمین شوی صنعتی سالن ورزشی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای سالن ها سطوح کف سالن ها را شستشو داده و خطر ابتلا افراد به انواع باکتری ها و ویروس ها را به حداقل می رساند.

مشکلات و موانع نظافت سالن ورزشی

زمین شوی صنعتی سالن ورزشی مشکلاتی که برای تمیز کردن و شستن این سالن ها با نیروی خدماتی وجود دارد را رفع می کند. در سالن ها معمولا در کل روز تردد وجود داشته و نمی توان نظافت را به ساعت خاصی موکول کرد و بعد از هر نوع برنامه ای باید تمیز کاری انجام شود ولی با نیروی خدماتی این کار ساعت ها به طول می انجامد و اگر از شستشوی با آب انجام شود، خشک کردن سطوح نیز به راحتی انجام نخواهد شد. این مساله یکی از مشکلات مهم است که با دستگاه اسکرابر سالن های ورزشی رفع گردیده است. کف شوی مراکز ورزشی با تجهیزات جانبی می تواند تمام قسمت های غیر قابل دسترس را شستشو دهد.

زمینشوی صنعتی مناسب باشگاه ورزشی

زمین شوی صنعتی سالن ورزشی را می توان نوعی از دستگاه اسکرابر دانست که با توجه به وسعت سالن و باشگاه ورزشی از انواع آن استفاده خواهد شد. با استفاده از این دستگاه آب و مواد شوینده روی سطوح پاشیده می شود و با کمک برس ها به خوبی شسته شده و همانطور که دستگاه در حال حرکت است و برس زنی انجام می شود اب آلوده از سطح به داخل مخزن دستگاه مکش می گردد. تی که در انتهای دستگاه وجود دارد نیز به جمع آوری آب کمک می کند. موتور دستگاه موجب تولید انرژی، مکش، پخش آب و مواد شوینده به سطوح می شود.

زمینشوی صنعتی مناسب باشگاه ورزشی

زمینشوی صنعتی مناسب باشگاه ورزشی

به دلیل جمع آوری آب توسط کفشوی صنعتی و خشک شدن سطوح، فعالیت ورزشکاران در این مکان ها با سهولت انجام می شود. زمین شوی صنعتی سالن های ورزشی دارای مدل های گوناگونی است که در فضاهای کوچکتر نوع دستی بسیار کاربردی است. دستگاه اسکرابر دستی به راحتی توسط کاربر جابجا شده و حتی بخش هایی که توسط روش های سنتی نظافت قابل شستشو نباشد را تمیز می کند. سالن های ورزشی می تواند یکی از کثیف ترین مکان هایی باشد که افراد در آن رفت و آمد دارند ولی با استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی به راحتی این معضل حل خواهد شد.

دلایل استفاده ار دستگاه زمین شوی در سالن ورزشی

کفشوی سالن های ورزشی به دلیل سرعت بالای نظافت سطوح مختلف در ورزشگاه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در واقع در زمان بسیار کم می توان فضای زیادی را نظافت کرد و هزینه بسیار کمتری را نسبت به استفاده از نیروی خدماتی پرداخت نمود. با کمک کف شوی صنعتی مناسب سالن ورزشی می توان در هنگام تردد افراد در سالن و در میان تجهیزات به راحتی شستشوی صنعتی را انجام داد زیرا بلافاصله آب توسط خود دستگاه جمع آوری می شود و هیچگونه مشکل و یا خطری ورزشکاران را تهدید نخواهد کرد. کار با اسکرابر دستی بسیار ساده است و کاربر با آموزش ساده می تواند از آن استفاده نماید.

دلایل استفاده ار دستگاه زمین شوی در سالن های ورزشی

دلایل استفاده ار دستگاه زمین شوی در سالن های ورزشی

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: