نظافت در فصل بهار با دستگاه کارواش خانگی

14 اردیبهشت 1399

با توجه به شرایط آب و هوایی خاص در فصل بهار در کشور ایران، امکان نیاز به نظافت مداوم احساس می شود. علاوه بر آن با نزدیک شدن به هوای خوب و فصل تابستان، استفاده از باغ و ویلا، حیاط خانه ها و… افزایش می یابد. به همین دلیل بهتر است با بهره گیری از تجهیزات تخصصی نظافتی، همه سطوح را پیش از شروع فصل تابستان آماده کرد. یکی از دستگاه های مورد نیاز که کاربردهای فراوانی در نوع صنعتی و خانگی دارد دستگاه واترجت خانگی می باشد. پمپ کارواش در نوع خانگی می تواند برای شتسشوی خیاط، ماشین، نما، نرده ها و… مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین لزوم نظافت و شستشوی سطوح در فصل بهار در ادامه تشریح می گردد.

اهمیت تجهیز به کارواش خانگی

در ماه های فروردین و اردیبهشت تقریبااکثر شهرها،‌ بارانی و ابری هستند. بارش باران همواره آلودگی های بسیاری را به همراه خود دارد که نیاز به نظافت دارند. اما با توجه به بارش مداوم، چگونه می توان همواره از آلودگی ها عاری بود، خرید دستگاه کارواش خانگی موجب بهبود فرآیند نظافت خواهد شد اما تاثیر این دستگاه، بخصوص در فصول پر بارش چیست؟

بارش روزانه باران، موجب آلوده شدن سطحی و خاک گونه سطوح بیرونی در خانه ها و باغ ها می شود؛ علاوه بر سطوح، فضای بیرونی خودرو نیز به طور مداوم لکه های آلودگی سطحی در اثر بارش را دارا می باشد. می توان با خرید یک کارواش خانگی با تجهیز به یک پمپ کارواش قدرتمند، به صورت هفتگی یا روزانه (بسته به مدل دستگاه) به نظافت سطوح فضای باز از جمله درب، کف حیاط، میز و صندلی ها، باربیکیو و… پرداخت. در کنار شستشوی فضای باز به صورت مداوم،‌ امکان شستشوی خودرو با کمک کارواش دستی نیز فراهم است و دیگر لزومی به مراجعه مرتب به کارواش ها برای همیشه تمیز بودن خودرو وجود ندارد.

 

مزایای استفاده از کارواش دستی در نظافت

استفاده از تجهیزات تخصصی در هر زمینه ای، موجب بهبود فرآیند و بهینه کردن آن امر خواهد شد. دستگاه های تخصصی نظافتی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و موجب بروز مزایای بسیاری در فرآیند شستشو و نظافت خواهند شد. برخی از مزایای خرید و استفاده از دستگاه واترجت خانگی عبارت اند از:

 

۱- کمک به محیط زیست: دستگاه کارو اش دستی به دلیل عملکرد فوق العاده و تبدیل آب معمولی به آب با فشار، ضمن افزایش قدرت پاک کنندگی، موجب کاهش مصرف آب برای انجام نظافت و شستشو خواهد شد؛ به همین ترتیب با کمک به حفظ ذخایر آبی،‌ به طبیعت نیز کمک می شود. نکته دیگری که نیاز است حین خرید پمپ کارواش به آن توجه شود، کاهش قابل توجه مصرف مواد شوینده با استفاده از این دستگاه می باشد. طبق گزارش های علمی، مواد شوینده برای طبیعت بسیار مضر بوده و با کاهش مصرف آن ها به حفظ محیط زیست کمک خواهد شد.

 

۲- سهولت کاربری: طراحی دستگاه های واترجت خانگی به صورت ارگونومیک بوده و هنگام استفاده از آن، کاربر احساس خستگی نخواهد کرد. فرآیند نظافت به شیوه های دستی ممکن است ساعت ها طول بکشد و در نهایت نیز نتیجه مطلوب حاصل نشود. اما با بهره گیری از دستگاه کارواش دستی، می توان در کوتاه ترین زمان ممکن، به سرعت فضاهای بیرونی و خودرو را شستشو داد.

 

۳- ارائه کیفیت مورد انتظار و مطلوب: پس از صرف انرژی و زمان بسیار زیاد توسط کاربر،‌ نتیجه نهایی نظافت مطلوب و مورد انتظار نخواهد بود؛ اما در روش های نوین نظافتی مانند استفاده از پمپ کارواش قدرتمند، نتیجه نهایی پس از انجام شستشو و نظافت، کاملا مطلوب و چشم نواز بوده و کیفیت مورد انتظار از نظافت حاصل خواهد شد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: