کاربرد دستگاه واترجت در محوطه بیرونی فروشگاه ها

24 فروردین 1398

اولین تصویری که مشتری از یک فروشگاه مشاهده می کند، تاثیر قابل توجهی بر روی ذهنش می گذارد. ورودی کثیف، پیاده روی پر از خاک و زباله و شیشه های آلوده از جمله موارد مهم در این زمینه هستند. بنابراین شستشوی پیاده راه جلوی مغازه و تمیز کردن شیشه ویترین ها برای جلب مشتریان و ایجاد جلوه مناسب اهمیت دارد. برای اینکار، روش های دستی نظافت کمی زمانبر بوده و کیفیت کاملا مطلوبی را ارائه نمی دهند. در ادامه کاربرد ها و مزایای بکارگیری دستگاه واترجت بعنوان جایگزین روش های دستی شستشوی سطوح مورد بررسی قرار می گیرد.

معرفی واترجت صنعتی

واترجت صنعتیدستگاه واترجت صنعتی برای حذف آلودگی سطوح از آب پر فشار بهره می برد. این دستگاه آب ورودی به مخزن را بوسیله یک پمپ به فشار های بالا می رساند تا قدرت از بین برندگی بالایی داشته باشد. آب خروجی از واترجت ها بسته به ساختار دستگاه و تنظیمات مربوطه توسط کاربر می تواند گرم یا سرد باشد. واترجت ها علاوه بر پمپ دارای بخش های اصلی مانند لنس، نازل و تفنگی هستند. واترجت صنعتی یک راه حل مناسب، مقرون به صرفه و کم زحمت برای تمیز نگه داشتن ورودی فروشگاه می باشد. سایبان ها، پیاده راه و محل ورودی به همراه شیشه های ویترین و ورودی اصلی از جمله بخش هایی هستند که با واترجت صنعتی شستشوی می شوند. نتیجه این امر زیبایی دو چندان و جذب مشتری بیشتر خواهد بود.

شستشوی پیاده راه

شستن محوطه فروشگاه با واترجت صنعتیپیاده راه تمیز قطعا وجهه بهتری نسبت به یک پیاده راه آلوده و کثیف دارد و مشتری را بیشتر به سمت مجموعه ترغیب می کند. کثیف بودن ورودی فروشگاه سبب انتقال زباله ها به داخل محیط نیز می شود که نتیجه آن وارد شدن آلودگی ها به داخل می باشد. در نتیجه زحمت شستشوی داخل فروشگاه دو چندان می شود و این موضوع هزینه و زمان نظافت را افزایش می دهد. با استفاده از واترجت صنعتی می توان علاوه بر حذف آلودگی ها و خاک، لکه های چسبیده به سنگفرش را از بین برد. همچنین سنگفرش پیاده رو ها هر زمان ممکن است دچار آسیب شوند. جلوگیری از رشد علف های هرز در بین سنگ ها قطعا در کاهش این آسیب ها موثر می باشد. راهکار اقتصادی و مقرون به صرفه برای اجتناب از جوانه زدن و رشد علف ها و در نتیجه ترک برداشتن سنگفرش ها، استفاده از واترجت صنعتی است. این دستگاه با بهره مندی از آب پر فشار این علف ها را حذف نموده و هزینه های تعویض سنگفرش را از بین می برد.

تمیز کردن شیشه ها

شستن محوطه فروشگاه با واترجت صنعتیوجود پنجره در ورودی مغازه باعث بهره مندی فروشگاه از نور طبیعی شده که حس خوشایندی را منتقل می نماید. ویترین مغازه همچنین موجب می شود که مشتری به خوبی محیط داخل مغازه را از بیرون ببیند. تمیز و زیبا نگه داشتن شیشه های نمای ورودی فروشگاه به منظور افزایش مزایایی که وجود پنجره به کسب و کار می دهد، ضرورت دارد. با بکارگیری دستگاه واتر جت صنعتی ، شستشوی این شیشه ها بطور موثر و در مدت زمان کمی انجام می گیرد. لکه های سطح شیشه و جرم های بر جای مانده با آب پر فشار خروجی از دستگاه و با رعایت فاصله ایمنی مناسب با شیشه به طور کامل از بین می روند. استفاده از آب خالص برای شستن شیشه ها، نیاز کاربر برای خشک کردن شیشه را بر طرف می نماید.

شستن سقف

شستن محوطه فروشگاه با واترجت صنعتیانباشته شدن آلودگی بر روی سقف فروشگاه، موجب مسدود شدن مسیر آب و آسیب دیدن مواد سازنده سقف می شود. برای جمع کردن این آلودگی ها و جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافی، در کنار شستشوی سطح پیاده رو و شیشه های فروشگاه، به این بخش نیز باید توجه نمود. با بکارگیری واترجت صنعتی مجهز به لنس بلند تلسکوپی کاربر می تواند از سطح زمین و بدون نیاز به بالا رفتن از سقف، عملیات شستشوی سقف را انجام دهد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: