چه کارهایی را با یک جاروبرقی خانگی نباید انجام دهیم؟

3 اسفند 1395

با گذشت زمان و به تدریج صاحبان کسب و کار و فروشگاه‌ها این نکته را درک کرده نموده اند که کلیه نیازهای نظافتی آنها در محیط کار تنها با استفاده از یک جاروبرقی تجاری یا خانگی متوسط قابل رفع نمی باشد. این جاروبرقی ها با هدف خاصی طراحی شده اند و نمی توان از آنها انتظار انجام عملیاتی را داشت که برای آن طراحی نشده اند. دستگاه های جاروبرقی صنعتی برای انجام عملیات ویژه در محیط های صنعتی طراحی شده اند، عملیاتی که مدل های جاروبرقی خانگی قادر به انجام آنها نمی باشند.
هنگام بررسی نیازمندی های جاروبرقی تجاری برای یک محیط کاری باید چندین نکته مهم را در ذهن نگاه داشت. امروزه صنایع غالبا نیازمند مکنده های لجن کش برای انجام عملیات سنگین همانند جمع آوری کپک ها، آب و ضایعات ناشی از آتش سوزی و تعمیرات می باشند.

نبایدهای دستگاه های جاروبرقی خانگی و تجاری

این رده از جاروبرقی ها برای انجام برخی عملیات خاص تولید نشده اند و از دستگاه برای انجام چنین عملیاتی نباید استفاده نمود.

تصور نکنید که یک جاروبرقی خانگی یا تجاری کافی می باشد

جاروبرقی خانگی برای خدمات پیمانکاری سنگین مناسب نیستبسیاری از صاحبان کسب و کار تصور می کنند که یک جاروبرقی خانگی یا تجاری می تواند محوطه کار یا زمین بتنی آنها را همانند یک جاروبرقی صنعتی مناسب، تمیز نماید. حال آنکه دستگاه های جاروبرقی خانگی یا تجاری فاقد قدرت مکش کافی برای مکش مواد سنگین و چگال می باشند. همچنین حجم مواد مکش شده نیز مهم می باشد، ظرفیت مخزن دستگاه های جاروبرقی خانگی نسبت به صنعتی کوچکتر است و برای حجم بالای مواد مناسب نمی باشد. همچنین برای آلودگی های خاص مانند الیاف، یا مواد قابل اشتعال نوع خاصی از جاروبرقی مورد نیاز باشد. جمع آوری مواد قابل اشتعال با یک جاروبرقی معمولی حتی اگر دستگاه قدرت و ظرفیت کافی داشته باشد، خطرات جدی به همراه خواهد داشت. جارو برقی مدل Aero نیلفیسک یک مکنده سبک و مناسب برای خدمات پیمانکاری در منازل و شرکت ها می باشد و در مقابل جاروبرقی مدل Attix این کمپانی برای خدمات پیمانکاری سنگین تر مناسب می باشد

انتظار نداشته باشید که یک جاروبرقی خانگی ذرات آلرژی زا را حذف نماید

لزوم استفاده از جارو برقی با فیلتراسیون چندمرحله ای برای حذف آلرژی زاهادستگاه های جاروبرقی صنعتی قادر به مکش ذرات آلرژی زایی می باشند که مدل های خانگی نمی توانند آنها را حذف نمایند. این مکنده ها دارای سیستم فیلتراسیون چند مرحله ای می باشند بنابراین گرد و غبار و کپک ها به هیچ عنوان از جاروبرقی خارج نشده و به محیط باز نمی گردند. وجود فیلترهای هپا در این رده از جاروبرقی ها، فیلتراسیون عالی مواد ناخواسته را تضمین می نماید.



برای مکش مایعات با مدلی غیر جاروبرقی آب و خاک تلاش نکنید

لزوم استفاده از جاروبرقی آب و خاک برای مکش مایعاتمدل های جاروبرقی خانگی یا تجاری معمولی تنها برای مکش مواد خشک طراحی شده اند. تلاش برای جمع آوری آب یا سایر مایعات با این دستگاه ها، منجر به خراب شدن کیسه دستگاه و غیرقابل استفاده شدن آن می شود. در موارد حادتر، مایع مکش شده می تواند به موتور و سایر بخش های الکترونیک دستگاه آسیب جدی وارد نماید.



به دنبال از ریشه کن کردن حشرات تختخوابی با جارو برقی خانگی نباشید

استفاده از جاروبرقی خانگی به جای صنعتیحشرات تختخوابی همانند ساس ها مشکل بسیار آزار دهنده هستند و ریشه کن کردن آنها می تواند پروسه ای دشوار باشد. بازگشت مجدد این موجودات مزاحم پس از پروسه طولانی شستشو و نظافت ملحفه ها و چارچوب تختخواب بسیار ناراحت کننده خواهد بود. بهترین راه برای جلوگیری از این اتفاق جمع آوری کامل حشرات و تخم آنها به کمک یک دستگاه جاروبرقی صنعتی قوی می باشد.


کمپانی شناخته شده نیلفیسک مدل های مختلفی از دستگاه های جاروبرقی صنعتی را تولید و به بازار عرضه نموده است که هر یک دارای طراحی و کاربرد خاص بوده و قادر به انجام عملیات ویژه ای به شکل کاملا موثر می باشند. نکته مهمی که باید همواره در نظر داشته باشید آن است که از یک جاروبرقی خانگی فارغ از برند تولیدکننده آن نباید انتظار انجام عملیات سنگین صنعتی را داشته باشید.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: