کاربرد ها و موارد استفاده از دستگاه واترجت آب گرم

13 مرداد 1397

شستشوی سطوح کف، دیوار ها، تجهیزات و دیگر سطوح آلوده در محیط های بیرونی، یک امر مهم روزانه یا هفتگی در محیط خانه، مراکز تفریحی یا صنایع و کارخانجات  به حساب می آید. دستگاه واترجت، از تجهیزات جدید و حرفه ای شستشو می باشد که برای انجام چنین اموری قابل استفاده است. واترجت صنعتی دارای یک پمپ فشار قوی می باشد تا آب با فشار بر روی سطوح پاشیده شود. در این بین کارواش آب گرم  توانایی بالاتری در رفع آلودگی های چرب، روغنی و عمیق دارد. در این مقاله بیشتر با علت استفاده از این واترجت صنعتی و کاربرد های آن آشنا خواهید شد.

 

علت اثربخشی کارواش آب گرم

واترجت آب گرماستفاده از واترجت برای انجام فرآیند شستشوی سطوح، زحمت کم تری را به کاربر تحمیل می کند و موجب صرفه جویی در وقت می شود. هنگامیکه مدل آب گرم این دستگاه بکار گرفته شود، سرعت فرآیند چند برابر شده و نتیجه به مراتب بهتری بدست می آید. این موضوع به علت اثر فوق العاده حرارت در کنار فشار آب در حذف جرم ها می باشد.

زمان انتخاب واترجت آب گرم

بعضی از امور نظافتی نیازمند استفاده از واترجت آب گرم هستند و بکارگیری واترجت آب سرد اثربخشی لازم را برای آن ها ندارد. اگر آلودگی مد نظر چرب و روغنی باشد، می بایست از این دستگاه در جهت از بین بردن آن استفاده نمود.

 

انواع کارواش آب گرم

کارواش آب گرمواترجت های آب گرم از نظر ساختار، نحوه طراحی، محدوده فشار آب، منبع سوخت گرم کن و منبع تغذیه دستگاه متفاوت هستند. فشار عملیاتی این دستگاه ها از حدود ۱۰۰ بار تا ۳۰۰ بار می باشد که هر یک بسته به نوع نیاز قابل استفاده است. منبع تغذیه کارواش آب گرم نیز می تواند الکتریکی، دیزل و یا بنزینی باشد. همچنین برای گرم کردن آب ورودی به دستگاه، یک گرم کن تعبیه شده که با سوخت دیزل یا جریان الکتریسیته کار می کند.

جستجوی یک دستگاه کارواش آب گرم با کیفیت

نکته مهم در انتخاب کارواش آب گرم مناسب، توجه به استاندارد بودن مخازن آب و سوخت، گرم کن و پمپ فشار قوی است. مخزن سوخت و مخزن آب دستگاه بهتر است از جنس پلی اتیلن باشد تا هیچگونه نشت سوخت یا آب و زنگ زدگی رخ ندهد. جنس پمپ و مقاومت قطعات آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز به منظور افزایش طول عمر پمپ اهمیت دارد.

 

کاربرد های واترجت صنعتی آب گرم

کارواش آب گرمهرگونه امور نظافتی که با حذف مواد روغنی و چرب، آدامس یا هرگونه مواد پتروشیمی همراه باشد، مستلزم استفاده از واترجت آب گرم است.

انواع کاربرد واترجت آب گرم :

۱-شسن ماشین آلات در صنایع کشاورزی

۲- شستشوی تجهیزات و ماشین آلات در کارخانجات

۳-امور نظافتی سنگین که دمای بالا نیاز دارد.

۴-مراکز ساختمانی

 

انتخاب واترجت آب گرم مناسب

واترجت صنعتینوع نیاز کاربر اولیه نکته جهت انتخاب کارواش آب گرم می باشد. معتبر بودن برند و کیفیت ساخت عالی دستگاه از مشخصه های اصلی یک کارواش مناسب هستند. واترجت آب گرم الکتریکی به دلیل نداشتن اگزوز و عدم ایجاد گاز مونو اکسید کربن در محیط های بیرونی ترجیح داده می شود. در این محیط ها واترجت بهتر است دارای گرم کن الکتریکی نیز باشد. در صورت استفاده از واترجت الکتریکی با گرم کن دیزلی یا واترجت آب گرم با منبع تغذیه دیزلی یا بنزینی در یک محیط سر بسته، حتما تهویه مناسب برای خروج گاز ناشی از سوختن بنزین یا گازوئیل ایجاد شود. میزان استفاده از دستگاه در طول روز یا هفته نیز باید در انتخاب کارواش آب گرم مد نظر قرار گیرد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: