افزایش کیفیت در انجام امور نظافتی به کمک انواع جاروبرقی

22 مرداد 1397

با توجه به لزوم نظافت در هر محیط، افراد همواره به دنبال راهکاری مفید و موثر در جهت انجام امور نظافتی با بهترین کیفیت ممکن می باشند. با پیشرفت تکنولوژی، ابزار سنتی نظافتی جای خود را به تجهیزات مدرن نظافتی داده اند و این تجهیزات امروزه در طیف گسترده ای در دسترس افراد قرار گرفته اند. بهره مندی از این تجهیزات که یکی از کارآمدترین آنها دستگاه های جاروبرقی می باشند، مزایای بسیاری را برای کاربران به ارمغان آورده است. لذا ترجیح استفاده از ابزار مکانیزه و مدرن نظافتی دور از انتظار نمی باشد. کمپانی های معتبر در زمینه ساخت و تولید دستگاه های نظافتی نیز با شناخت عمده توقعات افراد و همچنین نیازهای نظافتی، انواعی این تجهیزات را بازارهای جهانی عرضه می نمایند. در خصوص حذف غبارات، زباله های کوچک و ریز از محیط استفاده از دستگاه های جاروبرقی امروزه بسیار مرسوم می باشد.

بررسی انواع و اقسام دستگاه های جاروبرقی

با توجه به لزوم نظافت در انواع محیط های صنعتی، تجاری، اداری و مسکونی، بکارگیری اقسام جارو برقی در جهت بهینه سازی اینگونه امور امکان پذیر می باشد. این تجهیزات در اندازه های متفاوتی جهت سازگاری با انواع شرایط محیطی طراحی و عرضه می شوند. سازوکار این تجهیزات نیز به گونه ای است که از یک موتور مکنده قدرتمند بهره برده و آلودگی ها را پس از مکش از طریق خرطومی به مخازن زباله انتقال می دهند. تقسیم بندی جاروبرقی ها با توجه به نوع عمکرد و کاربرد آنها می باشد بدین گونه که دستگاه های با قابلیت مکش مایعات و جامدات به نام جاروبرقی های آب و خاک قابل شناسایی هستند. حال آنکه انواع جاروبرقی مناسب استفاده در محیط های سنگین کار صنعتی با نام مکنده صنعتی به بازارهای جهانی عرضه می شوند.

 

مزایای استفاده از انواع جاروبرقی

در این بخش چندی از مزایای ارزشمند استفاده از دستگاه های جارو برقی را بر شمارده ایم که با علم به این موارد، لزوم بهره مندی از این تجهیزات نظافتی قابل درک می باشد. اما در کل دستگاه های جاروبرقی موجب بهبود کیفیت هوای محیط، حذف کلیه غبارات و ذرات ریز ناخواسته به وجود آمده در محیط، سرعت و سهوت در انجام امور نظافتی، انجام امور نظافتی با حداقل تعداد نیروی انسانی، ارتقای سطح بهداشت محیط، حفظ سلامت افراد حاضر در محیط، کاهش خطر ابتلا به بیماری های آلرژیک، بهره مندی از سیستم های فیلتراسیون قدرتمند می گردند.

 

راهنمای خرید هدفمند یک جاروبرقی

در صورت نیاز به جاروبرقی پیش از خرید می بایست به چند نکته توجه نمود. جنس و میزان آلودگی های موجود در محیط، قدرت مکش، سطح صدا، ظرفیت مخزن، وزن و ابعاد از جمله فاکتورهای مهم مدنظر جهت خرید هدفمند یک جاروبرقی می باشد. هر یک از این فاکتورها عملکرد دستگاه های جاروبرقی را تحت تاثیر قرار می دهد. افراد با عدم توجه به این عوامل مرتکب اشتباه در انتخاب این تجهیزات شده و لذا به بازدهی مورد نظر دست پیدا نمی کنند. از سویی دیگر هزینه خرید این تجهیزات نیز به طور نامناسب صرف می گردد.

 

اشتباهات رایج افراد در ارتباط با دستگاه های جاروبرقی

در اینجا به اشتباهات متداولی که در خصوص خرید دستگاه های جارو برقی رخ می دهد می پردازیم. افراد با عدم توجه به این عوامل موجب صرف هزینه های هنگفت نظافتی می شوند.
۱- عدم توجه به قدرت مکش جاروبرقی که موجب مکش نامتناسب آلودگی ها می شود
۲- عدم تناسب دستگاه با محیط، به عنوان مثال تهیه جارو برقی صنعتی برای اماکن تجاری
۳- عدم توجه به میزان صدای جاروبرقی، سطح بالای صدا موجب ایجاد مزاحمت برای افراد حاضر در محیط می شود
۴- عدم توجه به جنس و نوع آلاینده ها، مکش آلودگی های تر با استفاده از مکنده خاک که موجب آسیب به دستگاه می شود

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: