آشنایی با اهمیت جاروبرقی صنعتی خودروسازی

13 خرداد 1399

در صنایع خودروسازی به دلیل استفاده از انواع مواد صنعتی و شیمیایی، آلودگی های بسیاری مانند تراشه های فلزی، روغن، گریس، مواد تیز و برنده، تراشه، پودر رنگ ها و گرد و غبار تولید می شود، که برای جمع آوری آلودگی های صنعتی استفاده از جاروبرقی صنعتی خودروسازی ضروری و مهم است. این دستگاه های مکنده صنعتی می تواند در کمترین زمان ممکن محیط را از همه ضایعات و آلودگی های خشک و تر در صنعت خودروسازی پاکسازی کند. علاوه بر آن این دستگاه می تواند برای انجام سریع نظافت و کیفیت امورات محوله، راه حل و گزینه مناسبی جهت پیشبرد اهداف می باشد.

جاروبرقی صنعتی خودروسازی

جاروبرقی صنعتی خودروسازی

اهمیت به کارگیری جاروبرقی صنعتی خودروسازی

سالن های تولید، خطوط ساخت قطعات خودرو، انبار و سوله ها، سالن های رنگ زنی، و سالن های مونتاژ، مکان هایی است که در صنایع خودرو سازی انواع آلودگی ها مشاهده می شود. در سالن های رنگ زنی مشکل جمع آوری پودر رنگ ها توسط جاروبرقی صنعتی خودروسازی به عنوان یک مکنده خودروسازی آسان می شود. در سالن های تولید نیز تراشه های فلزی و آلودگی های حاصل از جوشکاری به وسیله مکنده صنعتی یا جاروبرقی دائم کار تمیز می گردند. کارگاه های ریخته گری و متالوژی، داخل ماشین ها و راهرو ها و محوطه های داخل کارخانه های خودروسازی نیز از بخش های قابل نظافت توسط این دستگاه ها می باشد.

کاربرد جادرو برقی صنعتی در تولید خودرو و صنایع وابسته

جاروبرقی صنعتی خودروسازی یک دستگاه پر کاربرد و حرفه ای برای جمع آوری و جارو کردن هر نوع آلودگی و آلاینده به صورت خشک و مرطوب می باشد، و از آن در صنایع کوچک و بزرگ استفاده می شود. صنعت خودروسازی از صنایع مهم و پر کاربرد است و به دلیل جایگاه اقتصادی آن ها جمع آوری پیوسته آلاینده ها و مسأله نظافت در آن ها بسیار مهم است. که به این منظور جاروبرقی صنعتی خودروسازی یک دستگاه نظافتی مناسب، قدرتمند و کاربردی است. در تولید خودرو و صنایع وابسته به آن ها براده های آهن، تراشه های فلزی و آلودگی های حاصل از جوشکاری و همچنین در بخش رنگ آمیزی، برای فیلتر کردن هوا از پودرهای رنگ که در محیط کار پخش می شوند، نیازمند مکنده خودروسازی یا جاروبرقی دائم کار می باشد. مخزن این دستگاه های مکانیزه صنعتی به نحوی طراحی شده اند که توانایی مکش روغن و مایعات و مواد خشک و تر که به صورت مخلوط هستند را نیز دارند.

ویژگی های جاروبرقی صنعتی خودروسازی

جاروبرقی صنعتی خودروسازی دارای ساختار صنعتی و قدرتمند است که با کارایی و عملکردهای متفاوت باید متناسب با نیازهای هر صنعت انتخاب شود، تا باعث راندمان بالای کار نظافت شود. ظاهر جاروبرقی ها، جنس بدنه فولادی مستحکم و ضد ضربه، لوازم جانبی با دوام، لوله های مکش اضافی و امکان نصب نازل های متنوع (نازل های باریک، نازل هایی برای نظافت گوشه ها و نازل های جاروی کف زمین) از فاکتورها و ویژگی های یک دستگاه خوب و با کیفیت است. در مکان هایی که رطوبت وجود دارد از جاروبرقی های صنعتی با بدنه استیل ضد زنگ استفاده می شود.

این مکنده های صنعتی بدلیل جابه جایی های مداوم باید دارای بدنه سبک نیز باشند. خرطوم این مکنده ها باید دارای مقاومت زیاد و انعطاف پذیری بالا و ضد سایش باشد تا هنگام نظافت براده های فلزی آسیب پذیر نباشد. جاروبرقی های صنعتی خودروسازی باید از جنس مرغوب باشد تا امکان کارکرد مداوم و طولانی مدت و ۲۴ ساعته را داشته باشد. همچنین توان جاروبرقی صنعتی، قدرت مکش مکنده ها و جریان هوای جاروی صنعتی از ویژگی ها و مشخصه های مهم می باشد و تعیین کننده میزان کارکرد این دستگاه هاست.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: