شستشوی دیوار با دستگاه واترجت صنعتی

7 مرداد 1399

شستشوی دیوار با دستگاه واترجت صنعتی این امکان را به وجود می آورد تا حجم بالایی از آلودگی ها در زمانی کوتاه از میان برداشته شوند. همچنین از آنجایی که شستشو با  استفاده از دستگاه کارواش صنعتی با آب صورت می پذیرد، در صورت انتخاب صحیح دستگاه با فشاری مناسب هیچ گونه آسیبی به دیوار وارد نمی گردد. جلوگیری از انتقال آلودگی ها از یک بخش به بخش دیگر را می توان یکی دیگر از مهم ترین دلایل و مزایای انجام این عملیات نظافت صنعتی تخصصی دانست.

برتری نظافت صنعتی در برابر نظافت سنتی در شستشوی دیوار

اگرچه استفاده از روش های سنتی شستشو از قدیم جز اصلی ترین روش های نظافت بوده است، اما امروزه دیگر نمی تواند پاسخگوی طیف وسیعی از آلودگی های صنعتی باشد. به علاوه برای شستشوی دیوار در وسعت بالا و به منظور از میان برداشتن آلودگی های قدیمی و تثبیت شده استفاده از روش های دستی نیازمند به کارگیری تعداد زیادی نیروی انسانی بوده و همین طور زمان زیادی را می طلبد. شستشوی دیوار با دستگاه واترجت صنعتی به دلیل فشار بالای آب می تواند تمامی آلودگی ها و لکه های قدیمی را از سطح جدا کرده و جلای از دست رفته را به آن بازگرداند.

برتری نظافت صنعتی در برابر نظافت سنتی در شستشوی دیوار

برتری نظافت صنعتی در برابر نظافت سنتی در شستشوی دیوار

دستگاه کارواش صنعتی چیست؟

کارواش سیار با تجهیز به یک پمپ، یک موتور قدرتمند، لنس و نازل یک دستگاه ایده آل برای شستشوی صنعتی می باشد. این دستگاه ها عموما دارای موتور الکتریکی بوده و در مدل های بزرگتر و قدرتمندتر با سوخت عمل می کنند. آب ورودی به دستگاه با فشاری پایین پس از عبور از پمپ افزایش فشار یافته و سپس با گذر از یک شلنگ فشار قوی و یک لنس به سطح مورد نظر پاشش می گردد. انتخاب لنس و نازل با توجه به کاربرد دستگاه و نوع شستشو صورت می گیرد. دو نکته مهم و حائز اهمیت دیگر درباره دستگاه های واترجت صنعتی انتخاب فشار و دبی مناسب است چرا که در غیر این صورت شستشو به درستی انجام نشده و یا به سطح آسیب وارد می گردد.

فشار

فشار دستگاه یکی از عوامل مهم به هنگام خرید واترجت صنعتی می باشد. در واقع این فاکتور تعیین کننده قدرت آب در از میان برداشتن آلودگی هامی باشد. این پارامتر عموما با واحد بار بیان شده و لازم است تا دستگاه برای انجام عملیات نظافتی مختلف قابلیت تامین فشار در میزان حداقل و حداکثر را داشته باشد.

دبی

به منظور شستشوی دیوار با دستگاه کارواش سیار باید حجم مشخصی آب در هر واحد زمانی بر روی سطح پاشش گردد. هرچه دبی افزایش یابد، فشار کاهش می یابد. سرعت انجام عملیات شستشوی صنعتی با دبی تامین شده از جانب دستگاه ارتباط مستقیم دارد، واضح است که در صورت عبور حجم بالاتری آب، نظافت سریع تر صورت می پذیرد.

نازل

پس از تعیین فشار و دبی مناسب، نوبت به انتخاب نازل مناسب برای شستشوی دیوار است. نازل ها در سه نوع تخت، سوزنی و دوار برای دستگاه های کارواش سیار موجود هستند. که هریک کارایی مشخصی دارند:

نازل تخت

تقریبا در بیشتر مواقع به هنگام انجام عملیات شستشو عمومی نظیر شستشوی تجهیزات و دستگاه های صنعتی، شستشوی حیاط و ماشین و… از نازل های تخت استفاده می شود. پاشش آب به صورت خطی در این نازل ها این امکان را به وجود می آورد تا مساحت زیادی در هربار مورد شستشو قرار بگیرد.

نازل دوار

در نازل های دوار با اعمال یک نیروی دورانی به آب به هنگام خروج از نازل، قدرت شویندگی آن افزایش چشم گیری یافته و به ویژه لکه های بسیار قدیمی و تثبیت شده به راحتی از میان برداشته می شوند. در نتیجه برای شستشوی دیوار با دستگاه واترجت صنعتی در صورت وجود آلودگی هایی که به سادگی از میان برداشته نمی شوند می توان از این نازل استفاده نمود.

نازل سوزنی

نازل سوزنی آب را به صورت نقطه ای از دستگاه خارچ می نماید، با کاهش سطح مقطع آب به هنگام خروج، قدرت آب بیشتر می شود. از این نازل بیشتر به منظور لکه برداری از سطح استفاده می گردد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: