نظافت تخصصی با دستگاه مبل و موکت شوی

23 تیر 1399

مبل و موکت از جمله پر استفاده ترین وسایل در محیط های مختلف به ویژه مراکز با رفت و آمد عمومی می باشند. این امر سبب شده تا آلودگی های گسترده تری این بخش ها زیبایی و بهداشت این بخش ها را تحت تاثیر قرار دهد. گرد و غبار و انواع لکه به عنوان اصلی ترین عوامل آلوده کننده این مبل و موکت به شمار می آیند. دستگاه مبل و موکت شوی با طراحی کاملا تخصصی این امکان را برای کاربر فراهم می آورد تا بدون انجام کار فیزیکی و به شیوه ای کاملا مکانیزه حتی عمیق ترین آلودگی را از سطح مبلمان، فرش و موکت پاک نماید. به منظور خرید مبل شوی مناسب لازم  است تا اطلاعاتی درخصوص ساختار، نحوه عملکرد و مشخصات کلی دستگاه دریافت گردد تا بتوان دستگاهی مناسب با نیاز تهیه نمود.

ساختار دستگاه موکت شوی

دستگاه مبل و موکت شوی از اجزای مختلفی از جمله: ‌سیستمی برای پاشش آب و مواد شوینده، برس یا برس های غلتکی و سیستم مکش تشکیل شده است. نحوه ی عملکرد این دستگاه به این گونه است که در ابتدا آب و مواد شوینده از طریق سیستم پاشش بر محل مورد نظر پاشش می گردد، سپس با چرخیدن برس، آلودگی ها از سطح جدا می گردد. هر چه موتور دستگاه مبل و موکت شوی قوی تر باشد، دستگاه با قدرت بیشتر می تواند آلودگی ها را از بین ببرد.

دلایل خرید دستگاه مبل شویی

به کار گیری دستگاه مبل و موکت شوی مزایای بسیاری دارد به همین دلیل از مبل شویی می توان در مکان های مختلف با اطمینان خاطر استفاده کرد. از مهمترین مزایای دستگاه مبل شوی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– مقاومت ساختار فیزیکی

جنس این دستگاه های مبل شویی از پلی اورتان، ماده ای با مقاومت بالا تشکیل شده است که علاوه بر افزایش عمر دستگاه می تواند استفاده از آن را در محیط های بسیار ممکن سازد.

– مصرف بهینه در آب و انرژی

در دستگاه مبل و موکت شوی مصرف آب و مواد شوینده بهینه بوده و همین امر می تواند از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد.

– دارا بودن موتور حرکتی

وجود این گزینه در دستگاه مبل و موکت شوی به ما فرصت داده که برای جا به جایی آن دیگر نیازی به اعمال نیرو برای حرکت دستگاه نیست و فقط کافی است تا کاربر دستگاه را در طول مسیر هدایت نماید.

– شستشوی آسان

با استفاد از مبل شوی می توان در یک بازه ی زمانی کوتاه حتی عمیق ترین آلودگی های موجود بر روی مبل ها را به راحتی از میان برداشت. یک بار حرکت دستگاه بر روی محل آلوده می تواند انواع لکه ها را با کیفیت مناسب از میان بردارد.

دستگاه مبل شوی

محیط های کاربرد دستگاه مبل شوی

از آن جا که تردد در این نوع از مکان ها بسیار زیاد است، کثیف شدن مبل و موکت در این مکان ها با سرعت بالاتری انجام می شود، در نتیجه استفاده از دستگاهی نظیر مبل و موکت شوی موجب می گردد تا آلودگی ها به راحتی از میان برداشته شوند. از جمله مهمترین کاربرد دستگاه مبل و موکت شوی می توان محیط های پر تردد را باشد. تمیز بودن برخی محیط ها به منظور جذب توجه مشتری بسیار مهم است، درنتیجه صاحبان کسب و کارها غالبا به منظور کاهش نیاز به نیروی خدماتی برای نظافت مبل ها و درنتیجه کاهش هزینه ها در طولانی مدت از دستگاه های تخصصی نظافت صنعتی مانند مبل شوی استفاده می نمایند. برخی از این محل ها عبارتند از:

  • هتل
  • رستوران
  • مساجد
  • اداره ها
  • شرکت ها
  • مدارس
  • سالن های سینما و آمفی تئاتر
  • اتاق انتظار کلینیک های درمانی
  • آرایشگاه ها و…
اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: