بررسی آنچه صاحبان کسب و کار را به خرید اسکرابر ترغیب می کند

20 فروردین 1397

از مهم ترین چالش های مدیریتی در هر کسب و کار بهینه سازی فرآیند های نظافتی می باشد. از این رو در بسیاری از موارد بنابر شرایط موجود در محیط های کاری مدیران مجبور به استفاده از راهکارهای ناکارآمد نظافتی می باشند که نتیجه آن تنها صرف هزینه های هنگفت عملیاتی می باشد. به منظور جلوگیری از صرف هزینه های بیش از حد در زمینه انجام امور نظافتی، امروزه کمپانی های موفق عرضه کننده تجهیزات نظافت صنعتی اقدام به طراحی و ساخت دستگاه های هوشمند نظافتی نموده اند. یکی از کارآمدترین این تجهیزات دستگاه های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی می باشند که بهره مندی از این دستگاه های مکانیزه نظافتی مزایای متعددی را نیز به همراه می آورد. بکارگیری دستگاه اسکرابر در مقایسه با راهکارهای ناکارآمد نظافت سنتی و دستی به دلیل برخورداری از توان نظافتی بالا، بسیار با صرفه تر می باشد. از دیدگاه سلامت و ایمنی در محیط کار نیز استفاده از دستگاه های اسکرابر از برتری های چشم گیری نسبت به سایر راهکارهای قدیمی دارد. در این مقاله به بررسی اجمالی به چندی از مهم ترین ویژگی های دستگاه اسکرابر می پردازیم که موجب ترغیب و تشویق بیش از پیش مدیران در هر کسب و کاری به خرید اسکرابر با کیفیت می نماید.

 

راندمان کاری دستگاه اسکرابر صنعتی

اسکرابراسکرابر یا زمین شوی صنعتی دارای عملکردی سریع بوده و انواع سطوح سخت و هموار کف را به صورت همزمان شستشوی و خشک می نماید. به دنبال آن سرعت بالایی به فرآیند نظافت و شستشوی سطوح کف می بخشد. در نتیجه برای آن دسته از افراد و صاحبان کسب و کار که به دنبال سرعت بخشیدن به فرآیند های نظافتی در محیط کاری خود می باشند، گزینه بسیار مناسبی است. عملکرد یکپارچه سامانه های هوشمند برس زنی، مکش، مخازن آب تمیز و کثیف همگی در راندمان کاری این دستگاه دخیل بوده و امکان به انجام رساندن فرآیند نظافت در کوتاهترین زمان ممکن را فراهم می آورد. با وجود این ابزار نظافتی کارآمد در هر محیط کاری، همواره صرفه جویی در زمان به ارمغان آمده و میزان بهره وری در کسب و کار به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

 

 

قابلیت تطابق دستگاه اسکرابر با هر محیط کاری

اسکرابردستگاه های زمین شوی صنعتی متناسب با هر محیطی طراحی و عرضه شده اند. از این رو در انواع دستی و خودرویی و همچنین برقی و باتری دار موجود می باشند. صاحبان کسب و کار با توجه به محیط کاری و در نظر گرفتن تمامی جوانب عملیاتی نظافت می توانند دستگاهی متناسب با نیازهایشان را برگزیده و خریداری نمایند. سازندگان حرفه ای دستگاه های زمین شوی صنعتی یا اسکرابر نیز با مدنظر قرار دادن طیف گسترده نیازهای مشتریان، ابعاد متفاوتی را برای دستگاه های اسکرابر تعیین می نمایند. امروزه در انواع محیط های پر تردد تجاری، اداری، صنعتی و حتی مسکونی از انواع دستگاه های اسکرابر به منظور شستشوی سطوح کف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

کاربری آسان و عدم نیاز به آموزش های آکادمیک

اسکرابر اسکرابر یک دستگاه نظافتی می باشد که با سه هدف مهم شستشوی، خشک نمودن و جلادهی سطوح کف طراحی شده است. کاربر به کمک این دستگاه همزمان قادر به انجام عملیات فوق الذکر بوده و هر زمان تصمیم بگیرد با تعویض برس و سایر تجهیزات جانبی آن می تواند در بهترین شرایط ممکن از دستگاه اسکرابر استفاده نماید. کاربر دستگاه کفشور نیاز به هیچ گونه آموزش علمی آکادمیک ندارد زیرا این دستگاه ها به راحتی از طریق پنل کنترلی ساده تعبیه شده در انواع دستی و همچنین فرمان هدایتگر موجود در انواع خودرویی قابل هدایت می باشد.

 

 

ارتقا کیفیت امور نظافتی و حفظ بهداشت محیط

اسکرابردستگاه های اسکرابر بهره وری کارکنان را بهبود بخشیده و امکان انجام فرآیند نظافت با حداقل تعداد نیروی انسانی را فراهم می آورند. از طرفی جهت انجام عملیات شستشوی سطوح کف در وسیع ترین فضاها میزان بسیار کمی آب و مواد شوینده را مورد استفاده قرار می دهند. با این روند نتیجه کار نیز کاملا قابل قبول بوده و همواره رضایت صاحبان مشاغل و کسب و کار را با انجام نظافت موثر و بهینه سطوح فراهم می آورند. بعلاوه با حل مشکلات ناشی از استفاده از شیوه های ناکارآمد نظافتی همچون باقی گذاشتن رد آب بر سطوح کف از انتشار بیش از حد آلودگی ها در محیط جلوگیری به عمل می آورند. این عامل موجب حفظ بهداشت محیط کاری شده و سلامت افراد را تضمین می نماید.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: