دستگاه مبل و موکت شوی چیست؟

1 خرداد 1399

مبل و موکت شوی دستگاهی است که می تواند با عملکرد بالا، بالاترین میزان تمیزی را برای شما به ارمغان آورد. اما دستگاه مبل و موکت شوی چه قابلیت هایی دارد و برای تمیز کردن چه اسباب و اثاثیه ای از آن استفاده کرد؟ به طور قطع هر دستگاه مبل و موکت شوی  متناسب با طراحی که دارد، کارایی لازم را به شما خواهد داد. یک دستگاه مبل و موکت شوی  این قابلیت را دارد که مبل و موکت کثیف و آلوده شما را شستشو و تمیز کند، صندلی های اداره را تمیز و ضدعفونی کند و دیگر سطوح مشابه را تمیز و زیبا کند. یکی از جنبه های مثبت استفاده از این دستگاه، شستشوی اسباب و اثاثیه در محل می باشد، بدون اینکه نیازی به جابجایی آنها از مکانی به مکان دیگر داشته باشید.

نکات مهم برای استفاده از مبل و موکت شوی

نازل مخصوص شستشوی مبل دستگاه مبل و موکت شویدستگاه مبل و موکت شوی علاوه بر تمامی جنبه های خوب ذکر شده، نکاتی را برای استفاده به دنبال دارد که شما باید به هر یک از آنها به خوبی توجه کنید تا یک پایان کار ایده آل داشته باشید. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده زیاد از آب شستشو و افزایش میزان رطوبت منجر به رشد قالب و کپک در زیر الیاف مبلمان و اثاثه یا لوازم داخلی می شود. آب شستشوی بیش از حد به کف و سایر مواد مورد استفاده برای کوسن و پشتی نیز آسیب می رساند.
  • برخی از نازل ها و برس های دستگاه مبل و موکت شوی بسیار سخت و آسیب پذیر هستند و می توانند به پارچه های ظریف آسیب برسانند و حتی ظاهر آنها را خراب کنند.
  • استفاده نادرست از برس های دستگاه ممکن است به جای کشیدن آنها، چرک پارچه های مبلمان را باز کند و یا لکه ها را روی مبلمان افزایش دهد.
  • استفاده از یک دستگاه مبل شوی با نازل چرخشی برای مبلمان که برس ها چند دقیقه روی آن می چرخند، ممکن است باعث آسیب به پارچه و کشیده شدن آن شود.
  • برخی از دستگاه های مبل شور ، ممکن است چیزی بیشتر از کاری که با یک پارچه تمیز و یک برس سخت محکم انجام می دهید، به شما ارائه ندهد..

نحوه عملکرد مبل و موکت شوی

عملکرد دستگاه شستشوی مبل و موکت در مدل های متنوع می تواند متفاوت باشد، در اینجا قصد داریم بخش های کلی یک دستگاه مبل و موکت شوی  را برای شما شرح دهیم. ابتدایی ترین قسمت مربوط به برس چرخان می باشد که برای پاک کردن فرش با عملکرد پایدار و جمع آوری گرد و غبار فرش و موکت مورد استفاده قرار می گیرد. این قسمت دارای عملکرد چند منظوره، کارکرد آسان و قابلیت جمع آوری ذرات قوی است. قسمت دوم مربوط به قطعات جانبی آن شامل اسپری، پمپ، سیستم مکش همزمان می باشد.

 این دستگاه همزمان با شستشو، می تواند عمل مکش را برای جمع آوری آب و مواد شوینده از روی سطح را انجام دهد. مکش همزمان با شستشو و استخراج رطوبت می تواند به خشک شدن سریع مبل، موکت و یا فرش شما کمک کند. علاوه بر این از یک نازل در کنار سایر تجهیزات مبل و موکت شوی استفاده می شود که به منظور تمیز کردن مبل و صندلی طراحی شده است. همچنین می توان دستگاه موکت شوی را به ابزار شستشوی مبل مجهز کرد.

عملکرد فرش شوی به گونه ای است که می توانید از آن برای تمیز کردن فرش های بزرگ، راهرویی، سالن کنفرانس، هتل و رستوران استفاده کنید.

اهمیت استفاده از دستگاه مبل و موکت شوی در اماکن عمومی

مبل و موکت شوی صنعتیبا توجه به اخبار و اطلاعیه های اخیر پیرامون ویروس کرونا، اکثر افراد به دنبال تمیز کردن و ضدعفونی کردن محیط زندگی و محل کار خود هستند. یکی از راهکارهای مقابله با آن پاکسازی عمیق اماکن عمومی است. در اماکن عمومی افراد بسیاری تردد می کنند و هر یک از آنها متناسب با رعایت کردن و رعایت نکردن بهداشت، باکتری ها و ویروس های مختلف را خواسته و ناخواسته منتقل می کنند. یکی از راهکارهای مناسب برای پاکسازی اینگونه محیط ها، استفاده از دستگاه مبل و موکت شوی است که در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین بازخورد را به شما می دهد. علاوه بر این مکان های عمومی به دلیل سر و کار داشتن با افراد مختلف، به طور مرتب کثیف می شود و به طور مستقیم با آلودگی ها سروکار دارد که می توانند بیماری های دیگری را برای افراد ایجاد کنند.  بنابراین تمیز کردن آنها هم به صورت فوری و هم به طور مرتب می تواند به سلامتی یک جامعه کمک کند و این یکی از پر اهمیت ترین دلایل استفاده از مبل و موکت شوی در اماکن عمومی می باشد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: