استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی در صنایع فلزکاری

11 بهمن 1396

در صنایع فلزکاری می توان با کمک دستگاه جاروبرقی صنعتی مایعات با ارزش را جمع آوری کرد، گرد و غبار خطرناک را مکش کرد و در نتیجه فعالیت روزانه را بهبود بخشید. جمع آوری مایعات زمان بر است و بدون ابزار مناسب شدنی نیست. گرد و غبار های خطرناک در صورت مهار نشدن امکان دارد موجب خطر و انفجار شوند. براده های آهن و باقی مانده های تراشه های فلزی در صورت اینکه از روی سطوح تجهیزات جمع آوری نشوند ممکن است بر روند تولید اختلال ایجاد کنند. به همین دلیل برای رفع این مشکلات و انجام عملیات های ذکر شده باید از دستگاه جاروبرقی صنعتی مخصوص صنایع فلزکاری استفاده کرد که بسیار کار آمد و ساده می باشند. این تجهیزات کیفیت عملیات نظافت را تضمین می کنند که در نتیجه محیط کار می تواند در سطح استاندارد و مورد تایید سازمان های کنترل کننده قرار بگیرد. همچنین تجهیزات به خوبی به فعالیت خود ادامه می دهند و با کاهش خرابی کیفیت محصولات افزایش پیدا می کند.

صنایع و تجهیزات برش کاری

جاروبرقی صنعتییکی از بزرگترین مشکلات ابزارآلات و دستگاه های برش و تجهیزات صنعتی، تمیز نگه داشتن سطوح آن ها می باشد. به کمک جاروبرقی صنعتی می توان به راحتی تراشه های فلزی، مایعات روان کننده و خنک کننده را جمع آوری و بازیافت کرد، مایعات را مکش کرد و تجهیزات را تمیز و کارآمد نگه داشت.

بازیافت براده های آهن، روغن و روان کننده ها

به کمک جاروبرقی مخصوص این صنایع که توسط شرکت های معتبر تولید شده است می توان بعد از هر بار چرخه استفاده از دستگاه و تجهیزات، براده های آهن و روغن و مواد روان کننده را جمع آوری کرد. سیستم های ساخت و ساز و شکل دهی به ورقه های آلومینیومی، ساله ها باید مورد استفاده قرار بگیرند، بنابراین می توان به کمک جاروبرقی این دستگاه ها را در شرایط عالی نگه داشت و خرابی های دستگاه را کاهش داد تا در نتیجه کیفیت محصولات افزایش پیدا کند.

بازیافت مایعات صنعتی با ارزش با جاروبرقی صنعتی

به کمک جاروبرقی های جدا کننده جامدات از مایعات به راحتی می توان روغن و مواد روان کننده مخلوط با براده های آهن را در هنگام مکش از یکدیگر جدا کرد و از روغن بازیافت شده دوباره در چرخه تولید استفاده کرد. مایعات و جامدات به کمک میکرو فیلتر ها از یکدیگر جدا می شوند و به راحتی می توان از مایعات بازیافت شده دوباره استفاده کرد از خصوصیات این روش می توان به کاهش زمان و بازیافت روغن نسبت به روش های دستی و افزایش کیفیت بازیافت و همچنین کاهش هزینه اشاره کرد.

جاروبرقی صنعتیجمع آوری مایعات

هر دستگاه صنعتی نیازمند جمع آوری مرتب آب و روغن و باقی مایعات از روی سطوح آن می باشد. بعضی از این مایعات بازیافت می شوند و دوباره مورد استفاده قرار می گیرند و بعضی دیگر فقط نیاز دارند که به یک مکان امن تر منتقل شوند و از بین بروند. برای انجام این عملیات بسیار سخت باید از جاروبرقی مخصوص و طراحی شده برای این امور استفاده کرد. این دستگاه های مکش مخصوص صنایع برش کاری طراحی شده و مناسب جمع آوری براده های آهن و روغن می باشند.

ایجاد محیط امن در کارخانجات

برای افزایش امنیت محیط کاری برای کارگران و دستگاه ها باید به طور مرتب به کمک جارو برقی صنعتی عملیات نظافت را انجام داد و مواد روغنی و براده های آهن را به مکان مناسب انتقال داد تا کارگران دچار سانحه نشوند و دستگاه ها دچار خرابی نشوند تا در نتیجه محصول با کیفیتی تولید شود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: