نظافت و نگهداری سطوح و تجهیزات صنایع حمل و نقل با جاروبرقی صنعتی

18 بهمن 1396

امروزه با توجه به توسعه صنایع و تجهیزات استفاده از روش های نوین نظافت بسیار لازم و متداول می باشد. جاروبرقی صنعتی ابزاری بسیار کارآمد می باشد که برای مکش مواد مایع و جامد از سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در صنایع حمل و نقل نظافت از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله نحوه استفاده از جارو برقی برای افزایش کیفیت نظافت در صنایع حمل و نقل را شرح می دهیم.

حفظ و نگهداری هواپیما و کشتی

نیازهای نظافت تولیدات حمل و نقل و حفظ و نگهداری تجهیزات بسیار متنوع می باشد. محیط های تولید نیازمند نگهداری مستمر هستند و تجهیزات تولید نیازمند رسیدگی می باشد. در بخش های مونتاژ، وجود محیطی تمیز برای ایمنی کارگران ضروری است. همچنین در بخش حفط و نگهداری وسایل نقلیه، از خودرو تا هواپیما، نظافت یکی از عملیات های اساسی می باشد. شرکت نیلفیسک  ارائه دهنده تجهیزات نظافت و جاروبرقی صنعتی برای نظافت صنایع حمل و نقل می باشد.

جاروبرقی صنعتی

نظافت بدنه هواپیما

جمع آوری مواد کربنی و پودر رزین

شرکت نیلفیسک راه حل های اختصاصی برای محیط های تولید مخصوصا کارخانه هایی که از گرافیت برای تولید استفاده می کنند، پیشنهاد می دهد. جاروبرقی صنعتی به طور مستمر می تواند مقدار زیادی پودر و باقی مانده مواد را در محل تولید مکش کند. استفاده از جاروبرقی صنعتی نظافت این سطوح و مکش مواد پودری و حفظ و نگهداری تجهیزات را بسیار با کیفیت انجام می دهد. این عمل محیطی سالم و عاری از هرگونه گرد و غبار را برای کارمندان فراهم می کند.

مکش پلاستیک، منیزیم، آلومینیوم، لیتیوم و پودر سدیم

مواد آتش زا نظیر پلاستیک، منیزیم، آلومینیوم، لیتیوم و سدیم خطرناک هستند زیرا ممکن است دچار آتش سوزی و در نتیجه انفجار شوند. جاروبرقی صنعتی برقی و هواکار می تواند در این مواد و برای مکش این مواد مورد استفاده قرار بگیرند، مکنده های مورد استفاده در این نواحی ضد انفجار می باشند.

مکش گرد و غبار ناشی از برش لیزر

برس قطعات با لیزر مقدار بسیار زیادی گرد و غبار به مانند دود ایجاد می کند که برای کارگران بسیار خطرناک است. در این مواقع باید از جاروبرقی صنعتی استفاده کرد. می توان از فیلتر بسیار مناسب استفاده کرد . برای استفاده از مکش گرد و غبار در دستگاه های بزرگ برش لیزر می توان از مکنده مرکزی استفاده کرد.

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی

جمع آوری ایمن پودر رنگ های خطرناک با جاروبرقی صنعتی

یکی از اصلی ترین قسمت های حفظ و نگهداری کشتی و هواپیما پاک کردن رنگ از روی بدنه کشتی و هواپیما می باشد. برای انجام با کیفیت ایمن این عملیات می توان جاروبرقی با تجهیزات جانبی مناسب استفاده کرد. استفاده از جارو برقی می تواند از پخش شدن گرد و غبار حاصل از رنگ زدایی جلوگیری کند تا سلامت کارگران به خطر نیافتند همچنین سیستم های الکترونیکی از گرد و غبار در امان می مانند.

 

جاروبرقی صنعتی

جمع آوری پودر رنگ

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: