معرفی چند دستگاه نظافتی برای محیط های ورزشی

1 آذر 1396

نظافت سالن های ورزشی به دلیل رفت و آمد زیاد افراد و ورزشکاران در این محیط ها بسیار حائز اهمیت است. سطح این محیط ها معمولا از روکش های هم چون پلی وینیل کلراید یا همان پی وی سی و اپوکسی تشکیل گردیده که به دلیل فعالیت زیاد ورزشکاران بر روی آن دچار آلودگی می شوند. نظافت و شستشوی این سطوح با روش های دستی بسیار سخت بوده و با توجه به رطوبت باقی مانده حاصل از شستشوی دستی، لغزندگی بر روی این سطوح باعث آسیب دیدن ورزشکاران و مراجعه کنندگان می شود. به همین دلیل استفاده از دستگاه نظافتی می تواند در باعث سهولت در امر نظافت در محیط های ورزشی شود. در این مقاله به چند نمونه از بهترین دستگاه ها برای نظافت این سطوح اشاره می شود.

دستگاه نظافتی اسکرابر

دستگاه اسکرابر صنعتی از انواع گوناگون دستگاه نظافتی می باشد. این دستگاه به کمک مکانیزم پیشرفته خود می تواند هم زمان عملیات شستشو و خشک کردن را انجام دهد. زمین شوی صنعتی می تواند نظافت محیط را افزایش داده و خطر لغزندگی حاصل از شستشو را از بین ببرد. از نظر انرژی حرکتی این دستگاه به دو مدل کابلی و باطری دار تقسیم می شود. برای محیط های بزرگ که دسترسی به پریز برق مشکل است می توان از مدل باطری دار آن استفاده کرد. در این مدل اسکرابر با توجه به استفاده از مدل های پیشرفته باطری در اسکرابر باطری دار، کاربر بدون نگرانی از اتمام شارژ می تواند برای مدت طولانی از دستگاه استفاده کند. همچنین زمین شوی کابلی به دلیل نداشتن باطری، از وزن کمتری برخوردار است و به همین دلیل کار با دستگاه سبک تر و راحت تر است. اما در زمان حضور افراد وجود کابل مزاحمت ایجاد می کند. از نظر نوع حرکت اسکرابر ها به دو دسته اسکرابر سرنشین دار و اسکرابر دستی تقسیم می شود. اسکرابر سرنشین دار برای نظافت محیط های ورزشی بزرگ بسیار مناسب می باشد. اپراتور به صورت کامل بر روی آن می نشیند و دستگاه نظافتی را کنترل می کند. در مقابل اسکرابر دستی بسیار مناسب سالن های کوچک ورزشی نظیر سالن های بدنسازی می باشد زیرا با سایز مناسب و مانور پذیری بالا به راحتی می تواند در محیط های پر تراکم عملیات نظافت و خشک کردن را انجام دهد.

مزایای دستگاه نظافتی اسکرابر

یکی از مهمترین مزیت دستگاه نظافتی اسکرابر امکان شستشو و خشک کردن و مکش رطوبت به صورت همزمان است. این سیستم که به کمک یک تی و یک مکنده انجام میشود موجب تسهیل در رند خشک کردن سطوح شده و در سالن های چند منظوره از لغزیدن و آسیب دیدن ورزشکاران جلوگیری می کند. همچنین سرعت نظافت و افزایش کیفیت نظافت از دیگر مزایای دستگاه اسکرابر می باشد. استفاده از دستگه اسکرابر در بلند مدت موجب کاهش هزینه های نظافت می شود.

دستگاه نظافتی جاروبرقی صنعتی

در مجموعه های ورزشی و تفریحی سطح زمین معمولا اپوکسی، فوم، تاتامی، تشک و … می باشد و همچنین در قسمت جایگاه تماشاگران سطوح از سیمان و صندلی ها از جنس پلاستیک می باشد. در هنگام تماشای مسابقات این امکان وجود دارد که زباله جمع شود که بعد از ترک تماشاچیان باید جمع آوری شود، همچنین رختکن، کمدها، قفسه ها و… باید نظافت شود. به منظور نظافت این نواحی می توان از بهترین دستگاه نظافتی یعنی جاروبرقی صنعتی استفاده کرد. دستگاه جاروبرقی صنعتی در کلاس های صنعتی و نیمه صنعتی و حتی تجاری دارای قابلیت نظافت مواد جامد و مایع می باشند. به کمک تجهیزات جانبی متنوع در کنار جاروهای صنعتی انواع سطوح را نظافت کرد. به منظور نظافت محیط های وسیع می توان از دسته و کفی پارویی استفاده کرد و برای نظافت گوشه ها و کناره ها و فضاهای باریک نازل سر تخت به کار برد. جهت حفظ بهداشت محیط و سلامت ورزشکاران، کفپوش ها، تشک ها و تاتامی ها شستشو و ضدعفونی می شوند و میتوان با استفاده از جاروبرقی آب و خاک به راحتی آلودگی ها را جمع آوری کرد

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: