مزیت های استفاده از سوییپر در مجتمع های تجاری

8 شهریور 1396

پاکیزگی برای هر کسب و کاری حیاتی است. نظافت نه تنها موجب پایداری کسب و کار و افزایش مراجعه کننده به مجتمع تجاری می شود بلکه امنیت آن ها را نیز فراهم می کند. به همین دلیل نگهداری و نظافت محیط با ابزارآلات نظافت صنعتی نظیر سوییپر بسیار ضروری و لازم می باشد. استفاده از روش های سنتی نظیر جارو و تی در محیط های بزرگ موجب کاهش کیفیت نظافت می شود و نتیجه ی مطلوبی در بر ندارد، همچنین علاوه بر زمان بر بودن موجب افزایش هزینه هم می شود. استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی بسیار کارآمد و راحت می باشد و کارکنان می توانند بدون خستگی از آن استفاده کنند. تهیه ابزارآلات نظافت صنعتی نظیر سویپر صنعتی، سرمایه گذاری است که موجب کاهش هزینه های اضافی می شود.

 

در مجتمع های خرید رفت و آمد بسیار زیاد می باشد.  ساکنین و مدیران مجتمع می دانند که نظافت و حفظ بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است. سوییپر یکی از ابزار آلات نظافت صنعتی می باشد که استفاده از آن مزایای فراوانی دارد. در ادامه به مزایای استفاده از سویپر در مجتمع های تجاری اشاره می شود.

 

سویپر

افزایش جذب مشتری

مشتریان و خریداران بیشتر جذب مجتمع هایی می شوند که از ساختار و زیبایی خوبی برخوردار باشند. کیفیت نظافت با سوییپر صنعتی بسیار بالا می باشد و عملیات نظافت را با سرعت بالایی انجام می دهد. با استفاده از سویپر صنعتی و به دنبال آن صرفه جویی در زمان و هزینه می توان به بسیاری از تاسیسات دیگر هم رسیدگی کرد که رضایت بیشتر مراجعه کنندگان را فراهم می کند.

 

 

 

سویپر صنعتی

افزایش امنیت مشتریان

حفظ امنیت مشتریان از مهمترین فاکتورهای یک مجتمع تجاری خوب و معتبر می باشد. در این محیط ها امکان دارد بر اثر وجود زباله و آلودگی برای مراجعه کنندگان حادثه به وجود بیاید که این حوادث برای مدیران این مجتمع ها خسارات زیادی به همراه دارد. سویپر با فناوری و تکنولوژی پیشرفته می تواند نظافت سطوح و جمع آوری زباله ها را به خوبی انجام داده و از بروز چنین حادثه هایی بر اثر وجود زباله و آلودگی جلوگیری کند.

 

 

 

 

افزایش طول عمر کفپوش

سالم بودن کفپوش بیانگر وضعیت رسیدگی مسئولین به آن مجتمع تجاری می باشد و در جلب نظر مشتریان و مراجعه کنندگان بسیار تاثیر گذار است. با پاک کردن لکه ها و جمع آوری زباله ها و نظافت هرگونه آلودگی از سطح می توان موجب افزایش ماندگاری کفپوش شد. رسیدگی به کفپوش و نظافت دقیق آن با سوییپر معتبر نه تنها موجب جلب رضایت مراجعه کنندگان می شود بلکه از صرف هزینه زیاد جهت تعمیر کفپوش نیز جلوگیری می شود.

 

 

سوییپر صنعتی

افزایش کیفیت نظافت

یکی از مهمترین مزایای استفاده از سوییپر کیفیت نظافت بالای آن می باشد. موتور پر قدرت به کار رفته شده در سوییپر موجب می شود که دستگاه در انواع شرایط کاری و محیط های گوناگون، عملیات نظافت را به خوبی انجام دهد. این دستگاه به راحتی قادر به نظافت انواع آلودگی، خاک و … می باشد

هزینه نگهداری پایین

کیفیت ساخت و قطعات به کار رفته در تولید سوییپر های معتبر بسیار بالا می باشد، با رسیدگی روزانه و ماهانه به دستگاه هزینه نگهداری بسیار کاهش می یابد و در مدت زمان طولانی مشکلی برای دستگاه ایجاد نمی شود.

 

 

انتخاب مناسب سوییپر

سوییپر در انواع مختلف و برای محیط های مختلف طراحی و تولید می شود. در انتخاب یک سوییپر مناسب باید به چند نکته توجه کرد که در ادامه به این موارد اشاره می شود:

سوییپر

اندازه محیط

اندازه محیط یکی از فاکتور های مهم در انتخاب سوییپر می باشد. سوییپر خودرویی با توجه به مدل آن می تواند در هر ساعت از ۳۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰ متر مربع را پوشش دهد. برای محیط های بسیار وسیع نیز باید از سوییپر شهری استفاده کرد که تا ۳۶۰۰۰ متر مربع بر ساعت را پوشش می دهند. همچنین برای پوشش محیط های کوچک می توان از سوییپر دستی استفاده کرد که در هر ساعت ۳۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد. از سوییپر های دستی میتوان در راه پله ها، مسیر های عبور و محیط های کوچک استفاده کرد.

 

.

سوییپر

جنس کفپوش محیط

اینکه کف پوش از چه نوعی است؟ و همینطور کفپوش از چه جنسی است؟ بسیار مهم می باشد، جواب دادن به این سوال ها به انتخاب نوع مناسب سوییپر کمک می کند. به عنوان نمونه، سوییپر های سبک کار، معمولا قادر به نظافت یک سطح خاص می باشند. در مقابل، سوییپر های سنگین کار، به کمک تجهیزات جانبی و برس های اصلی و کمکی می توانند سطوح مختلف با جنس های متفاوت را نظافت کنند.

 

 

 

 

آموزش کارکنان

اگر زمان زیادی برای آموزش کارکنان وجود ندارد باید از دستگاه های نظافت صنعتی که کاربری راحت و آسانی دارند استفاده کرد. سوییپر های دانمارکی از کاربری راحتی برخوردار بوده و کاربر به راحتی می تواند اجزای دستگاه، تفاوت هر قسمت و کاربرد هر قسمت را به خوبی فرا بگیرد.

 

 

 

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: