نحوه راه اندازی دستگاه کارواش خانگی

24 اسفند 1396

یک دستگاه کارواش خانگی وسیله ای است که آب با فشار کم را به آ با فشار بالا تبدیل می کند به همین دلیل می توان در کنار یک مواد شوینده بسیاری از آلودگی های سخت را از روی انواع سطوح از بین برد. از دستگاه کارواش می توان در محیط های مسکونی، تجاری و … استفاده کرد. دستگاه کارواش در دو نوع برقی و بنزینی/دیزلی طراحی و تولید می شود. کارواش برقی از کارواش دیزلی کوچک تر و کم قدرت تر است و به راحتی می توان از آن ها نگهداری کرد. قدرت دستگاه ماشین شوی برقی از دستگاه کارواش دیزلی به مراتب کم تر می باشد. از دستگاه واترجت خانگی می توان در محیط های داخلی و خارجی استفاده کرد ولی از دستگاه کارواش خانگی دیزلی تنها در محیط های خارجی می توان استفاده کرد. این نکته بسیار مهم است که قبل از روشن کردن دستگاه باید تمامی قسمت های آن مورد بررسی قرار بگیرد. در این مقاله نحوه راه اندازی کارواش برقی و دیزلی را به طور کامل شرح داده می شود.

. نحوه راه اندازی دستگاه کارواش خانگی برقی

الف- اتصال شیلنگ فشار قوی همراه با دستگاه کارواش خانگی. شیلنگ واتر جت را به محل خروجی آب اتصال دهید ..معمولا در قسمت پایین دستگاه می باشد.

ب- شیلنگ ورودی آب را اتصال دهید. به کمک یک اتصال مطمئن شیلنگ ورودی آب را به محل مربوطه اتصال دهید. از محکم بودن اتصالات اطمینان حاصل کنید.

ج- اتصال گان پاشش. لنس و گان به یکدیگر اتصال دهید و شیلنگ خروجی از دستگاه کارواش خانگی را  به ورودی گان اتصال دهید. نازل های متصل به لنس ها امکان پاشش آب به شکل های مختلف دارند.

د- اتصال دستگاه به پریز برق. کابل برق را به پریز برق اتصال دهید. بهتر است که پریز برق دارای سیم اتصال به زمین باشد.

ه- شیر آب ورودی را باز کنید. نیازی نیست که فشار بسیار زیاد باشد. ولی مقدار باید به اندازه کافی باشد تا دستگاه بدون آب کار کند.

و- واترجت را روشن کنید. دکمه روشن شدن دستگاه را فشار دهید. ضامن گان را فشار دهید و آب با قدرت بسیار زیاد بر روی سطح پاشش می شود

. نحوه راه اندازی واترجت دیزلی/بنزینی

الف- قبل از شروع کار با دستگاه باید ابتدا روغن دستگاه را چک کنید. روغن سنج را باز کنید و میزان سطح روغن را بررسی کنید. اگر سطح روغن پایین بود به آن روغن اضافه کنید ولی بیش از اندازه روغن استفاده نکنید.

ب- مخزن سوخت دستگاه را چک کنید. واترجت بنزینی/دیزلی کوچک از بنزین استفاده می شود و در مدل بزرگتر آن از سوخت دیزل استفاده می شود.

ج- نازل و لنس را نصب کنید.

د- شیلنگ فشار قوی را وصل کرده و از محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید. و سر دیگر آن را به گان پاشش آب متصل کنید. این اتصالات غالبا به صورت پیچی می باشد.

ه- شیلنگ آب ورودی را به ورودی دستگاه متصل کنید. آب را روشن باز کنید.

و- موتور دستگاه را روشن کنید. با توجه به مدل یا به صورت یک کلید روشن و خاموش می باشد یا به صورت هندلی می باشد.

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: