نحوه شستشوی خودرو با دستگاه کارواش صنعتی

24 آبان 1396

نظافت و شستشوی خودرو با کارواش صنعتی بسیار راحت می باشد. با این وجود باید در استفاده از آن دقت کرد و نحوه صحیح استفاده از آن را رعایت کرد. اگر لوازم جانبی نظیر نازل کارواش صنعتی به طور مناسب انتخاب نشود نه تنها هیچ سودی ندارد بلکه موجب خسارت به بدنه خودرو نیز می شود.

کارواش صنعتی برقی

کارواش صنعتیقبل از شروع عملیات و توضیحات لازم است به چند نکته اشاره شود. به دلیل وجود شیشه و رنگ بر روی بدنه خودرو، نیاز به فشار بسیار زیاد آب برای شستشو نیست. به همین دلیل بهتر است از کارواش صنعتی برقی استفاده کنید. قیمت، وزن و حجم این مدل کارواش بسیار کمتر از واترجت دیزلی می باشد و نگهداری آن راحت است. هرچند می توان واترجت صنعتی دیزلی با مشخصات ظاهری مناسب پیدا کرد ولی تهیه وسیله ای که در امر شستشوی خودرو نیازی به آن نیست چه سودی دارد؟ بهتر است که از ابزار مناسب برای شستشوی خودرو استفاده کنید.

 

شستشوی خودرو در فصول سرد

کارواش صنعتیزمان شستن خودرو بستگی به شرایط آب و هوایی دارد. این زمان با توجه به سرما، گرما، نمک، برف، تابش مستقیم خورشید، باران های اسیدی و تعدادی از این موارد در کنار هم تعیین می شود. به عنوان مثال نمک های جاده ای در طول فصل سرما بسیار خورنده هستند. و در شهرهایی که نزدیک دریا هستند بهتر است به صورت منظم اقدام به شستشوی خودرو شود. همچنین در فصول سرد سال و در هنگام بارش برف نمک های جاده بر کف خودرو چسبیده و باعث خرابی خودرو و موتور خودرو می شود. همچنین گرد و خاک به خودرو خسارت وارد می کند زیرا مقداری رطوبت همراه این گرد و خاک ها می باشد که موجب زنگ زدگی بدنه خودرو می شود. با بررسی این شرایط شستشوی خودرو علاوه بر زیبایی و درخشندگی موجب حفط ارزش خودرو نیز می شود. به کمک کارواش صنعتی می توان در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات بیان شده را رفع کرد.

 

نحوه شستشوی صحیح خودرو با کارواش صنعتی

کارواش صنعتیابتدا کارواش صنعتی را به شیلنگ منبع آب متصل کنید. سپس یک نازل ۲۵ یا ۴۵ درجه انتخاب کرده و دستگاه کارواش را روشن کنید. ابتدا خودرو را بدون مواد شوینده با کارواش صنعتی بشویید تا گرد، خاک، نمک و … را از روی بدنه خودرو و لاستیک ها بشویید. بعد از اینکار مواد شوینده استفاده کنید. برای استفاده از مواد شوینده و شستن خودرو هم می توان به صورت دستی اقدام کرد هم توسط نازل پاشش مواد شوینده کارواش صنعتی استفاده کرد. فقط باید در نظر داشت که فقط از مواد شوینده مورد مجاز در کنار کارواش صنعتی استفاده کرد. حتی در هنگام استفاده از مواد شوینده به صورت دستی هیچوقت از شامپو و مایع ظرف شویی استفاده کنید چون موجب عدم درخشندگی خودرو می شود. برای نظافت تمامی قسمت های خودرو سعی کنید به صورت کم و در تکه های کوچک سطوح را بشویید تا قسمتی جا نماند. همیشه سعی شود که لنس در مقابل سطح با زاویه ۲۵ درجه قرار بگیرد تا آسیبی به سطح وارد نشود. همانگونه که اشاره شد بسیاری از گرد، خاک، شن و ماسه بر زیر خودرو چسبیده است و باید از یک نازل زاویه دار استفاده کرد. زاویه سر این لنس زاویه دار می باشد تا بتوان از آن برای کف سطوح استفاده کرد. به هیچ وجه بیشتر از ده دقیقه مواد شوینده پاشش نکنید و بعد از آن تنها از یک نازل ۴ درجه استفاده کنید تا مواد شوینده شسته شوند.

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: